Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Сигида Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Галенін Р. В. Взаємозв`язок етапів життєвого циклу підприємства та організаційною структурою підприємства [Електронний ресурс] / Р. В. Галенін, Л. М. Баценко, Н. О. Сигида. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2013_2_19
| 2. |
Сигида Л. О. Особливості вибору маркетингових каналів для інноваційно активних підприємств [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида, Н. О. Сигида // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 20, Вип. 5. - С. 140-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2015_20_5_32
| 3. |
Сигида Н. О. Управління ланцюгами поставок: еволюція та перспективи розвитку [Електронний ресурс] / Н. О. Сигида // Економічний простір. - 2017. - № 119. - С. 195-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_119_22
| 4. |
Сигида Н. О. Сутність управління ланцюгами поставок, його структура та роль [Електронний ресурс] / Н. О. Сигида // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2017. - Вип. 4. - С. 82-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evzdia_2017_4_17
| 5. |
Сигида Л. О. Оцінювання ефективності ланцюгів поставок: методичний аспект [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида, Н. О. Сигида // Бізнес-навігатор. - 2017. - Вип. 2. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2017_2_12
| 6. |
Сигида Л. О. Місце та роль ланцюгів поставок у сільськогосподарській галузі України [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида, Н. О. Сигида // Вісник Сумського державного університету. Серія : Економіка. - 2019. - № 3. - С. 74-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2019_3_12 Мета роботи - дослідження сільськогосподарської галузі України та визначення значення ланцюгів поставок для підвищення ефективності цієї галузі. У результаті дослідження було проаналізовано основні показники функціонування сільськогосподарської галузі в Україні. Отримані результати дозволяють охарактеризувати фактичний стан, а також розробити відповідні пропозиції щодо його покращення в майбутньому, у тому числі з урахуванням маркетингової та логістичної складових. Встановлено, що майже 18 % працездатного населення України в 2016 р. було зайнято в сільському господарстві (СГ). При цьому територіально найбільша частка сільськогосподарських підприємств розміщена в трьох областях - Одеській, Дніпропетровській та Миколаївській. Визначено, що за аналізований період часу (2007 - 2016 рр.) спостерігається стабільний приріст обсягів виробництва сільськогосподарської продукції (СГП), що є достатнім для забезпечення внутрішніх потреб населення та експорту. Доведено, що основу українського експорту становить первинна СГП (пшениця, кукурудза, соєві боби). Незважаючи на поступове зростання експорту продуктів харчування (на 16 % з 2010 по 2016 рр.), в експорті частка товарів з доданою вартістю залишається на низькому рівні, що свідчить про спеціалізацію України як постачальника сировини на світовому ринку. Крім того, встановлено, що частка імпорту для потреб СГ залишається на високому рівні. Переважно це мінеральні добрива, машини для СГ, продукти нафтопереробки, потреба в яких повною мірою не забезпечується внутрішніми виробниками. Відповідно визначено, що все вищезазначене вимагає формування як внутрішніх ланцюгів поставок сільськогосподарських підприємств, що дозволить налагодити відносини між структурними підрозділами, так і зовнішніх ланцюгів поставок, що дозволить налагодити партнерські відносини із контрагентами, у тому числі за кордоном. Встановлено, що при формуванні ланцюгів поставок необхідно враховувати основні проблеми сільськогосподарської сфери, вирішення яких є вирішальним для країни, зокрема, залучення нових виробників СГП до експортної діяльності; нарощування в експорті частки продукції з доданою вартістю; охоплення нових ринків зарубіжних країн.
|
|
|